A csomagtartótól a 3 piacvezető webshopig

Engedd meg, hogy bemutatkozzak. Németh Sándor vagyok. A lelkes magyar webshop tulajdonosoknak segítek növelni a piaci részesedésüket brutális marketingköltések nélkül. Kialakítom a kommunikációs hidat, ami összeköti őket a vevőikkel.

Jelenleg három autóalkatrészeket értékesítő webáruházam van. Egyik sem a legolcsóbb, mégis mindegyik piacvezető.

 

Havonta átlagosan 2200-2500 megrendelést teljesítünk, de egyik kollégám sem szakad bele a munkába és hétvégén akkor sem dolgozunk, ha az hivatalosan munkanap. Tulajdonosként pedig csak heti 4 órát töltök a cég ügyeivel és minden hétvégém hosszú hétvége.

Tegyük piacvezetővé a webshopod

A csomagtartótól a 3 piacvezető webshopig

Szia! Németh Sándor vagyok. A lelkes magyar webshop tulajdonosoknak segítek növelni a piaci részesedésüket brutális marketingköltések nélkül. Kialakítom a kommunikációs hidat, ami összeköti őket a vevőikkel.

Jelenleg három webáruházból értékesítünk autóalkatrészeket.

 

Havonta átlagosan 2000-2500 megrendelést teljesítünk, de egyik kollégám sem szakad bele a munkába és hétvégén akkor sem dolgozunk, ha az hivatalosan munkanap. Tulajdonosként pedig csak heti 3 órát töltök a cégnél és minden hétvégém hosszú hétvége.

Tegyük piacvezetővé a webshopod

De beszéljünk inkább rólad.

Mert szeretném, hogy megtapasztald, mennyire felszabadító, amikor csütörtök a hét utolsó munkanapja a forgalmad mégis hónapról hónapra nő.

Szeretném, ha lenne elég időd és energiád a hobbidra, a családodra és a tanulásra, hogy a vállalkozásodon dolgozz (és ne a vállalkozásodban).

Szeretném, ha átéreznéd, mekkora löketet adnak a vásárlóid elismerő szavai és mennyire megnyugtató a tudat, hogy a kollégáidnak elég munkát tudsz adni (úgy, hogy közben nem hajszolod őket túl).

Emlékszem, honnan indultam, ezért tudom, milyen úton jutsz el a szabadabb élethez

Mindenkinek megvan a saját sztorija.

Az enyém úgy indult, hogy csomagtartóból értékesítettem alkatrészeket autósboltoknak és szervizeknek. Hamar eljött az a kritikus pont, ami után ha megfeszültem sem tudtam növekedni, mert egy nap csak 24 órából állt.

Patthelyzetbe kerültem.

Nem akartam behúzni a kéziféket, tehát több ügyfelet akartam, de közben ott akartam lenni a családommal minden fontos pillanatban (és nem akartam az az apa lenni, aki akkor ér haza, amikor a gyerekei már alszanak).

Több mint 12 éve akkor nulla háttérismerettel gondoltam egy merészet és létrehoztam az első webáruházamat kb. 50 termékkel. Vicces visszagondolni erre az időre és az érzés valószínűleg neked is ismerős: tele voltam kérdésekkel, bizonytalansággal, de a kíváncsiságom és a lelkesedésem annyira vitt, hogy inkább a kockázatot vállaltam be, minthogy visszaforduljak.

Vártam, hogy az emberek rátaláljanak az oldalamra és bejöjjenek az első rendelések. Gyorsan rájöttem, hogy ez nem így megy: hirdetnem kell ahhoz, hogy a potenciális vásárlóim megtaláljanak.

A felismerés után sorra jöttek a sikerek és én egyre többet akartam, ezért még többet tanultam.

Némi túlzással mindenevő marketingrajongó lettem, így az évek alatt kialakult az a szemléletmód, amivel folyamatosan egy-két lépéssel a konkurenciám előtt tudtok járni.

A „van pénzem, de nincs időm” korszak

Szinte biztos vagyok benne, hogy tudod, mennyire frusztráló, amikor a pénzhiány miatt nem tudod megvalósítani az ötleteidet.

Talán azt is ismered, mennyire demotiváló, amikor van pénzed, de nem tudod jó érzéssel elkölteni magadra és a családodra, mert tulajdonosként a vállalkozásodban dolgozol napi 10-14 órát – sokszor hétvégén is.

Nálam utóbbi volt a helyzet, amikor feltettem a kérdést:

Mit csinálnak a nagyok, hogy nálam jóval több vásárlót szolgálnak ki és a kollégáik nagy része nem dolgozik hétvégén?

A választ (és a megváltást) az automatizálás hozta el, amibe 4 éves intenzív tanulás után vágtam bele.

Így egyszerre lett több szabadidőm és ugrottak meg a bevételeim 5-szörösére.

A folyamatokat fokozatosan vezettem be a webáruházaimban, így mára mindegyik piacvezető lett.

Most ezt a gyorsítósávot ajánlom fel neked,

  • mert bánt, hogy a jó minőségű termékkel foglalkozó magyar webshopok szélmalomharcot vívnak az idővel és az erejükkel.
  • mert megijeszt, hogy a motivált vezetők félelmetesen rövid idő alatt kiégnek, úgy érzik sosem érnek a feladatlistájuk végére és nem tudnak kikapcsolni.
  • mert félelmetes látni, hogy tehetséges tulajdonosok elveszítik a magukba vetett hitüket, amikor azt érzik, nem jutnak egyről a kettőre.
Érdekel a díjmentes audit

Ideje, hogy a tudásommal másoknak is segítsek

Csinálhatnék még több webshopot, de igazából nem még több pénzre vágyom, hanem arra, hogy segítsek a hozzád hasonló lelkes webshoptulajdonosoknak. Tehát azoknak, akik hisznek a termékükben, tudják, milyen értéket adnak a vevőiknek, minimum 1-2 éve a piacon vannak és havonta legalább 2 milliós forgalmuk van.

Az ő vállukról szeretném levenni azt a terhet, ami pár éve az én vállamat nyomta, amikor egyszerre kellett kiszolgálnom a vásárlóimat, foglalkoznom a kollégáimmal, fejlesztenem a cégemet és tanulnom, hogy szintet lépjünk.

Felveszem veled a kapcsolatot
(nyitott vagyok és tudom, hogy a marketing nem ördögtől való).

Az e-mail címed elküldése után kapsz egy visszaigazoló levelet. Ha nem érkezik meg, akkor kérlek, írj a hello@felhozomawebshopod.hu e-mail címre és megnézem, hol csúszott hiba a rendszerbe.

Mi történik az adataid megadása után?

1.) Kapsz egy e-mailt. Ezt mindenképpen nyisd meg, mert ebben lesz néhány kérdés, ami gördülékennyé teszi az auditot.

2.) A válaszaid elküldése után pár nappal kereslek, hogy időpontot egyeztessünk.

3.) Találkozunk a konzultáción (online vagy személyesen), hogy megbeszéljük a forgalomnövelő koncepció szempontjából legfontosabb kérdéseket.

4.) Elküldöm a webshopodra szabott koncepciót.

5.) Bízom benne, hogy a leírt lépéseket megvalósítjátok akár velem, akár házon belül.